torsdag den 16. august 2007

Musikøjenåbnere

1. Last.fm : Så er jeg oprettet som bruger, har downloadet programmet til den hjemlige computer og har lagt nogle få favoriter ind i min kanal. En ret psykedelisk oplevelse er, at det uvist hvorfor/hvordan er, at jeg lige nu har både Katie Melua og en eller anden engelsk rapgruppe i ørerne. Hastigt videre, men jeg må huske at fortælle min mand, at computeren nu er blevet beriget med programmet, det er overhovedet ikke sikkert, at han er enig med, hvor jeg lige fik det lagt på harddisken.

2. Blogmusik.net : Så er jeg også oprettet her og har lavet en playliste med blandet indhold. Den var ikke villig til at kalde min liste det første, som faldt mig ind - uvist hvorfor. Den er ellers nem at bruge og jeg vil nok heller switche herover og høre musik fremover, når jeg arbejder ved computeren end på Last.fm, men det er sikkert en smagssag.

Ingen kommentarer: